štvrtok 5. júla 2012


Organizačné pokyny počas školenia

  • Príchod do školiacej miestnosti: aspoň 15 minút pred začiatkom prezenčného stretnutia.
  • Študijné materiály: informovať sa s dostatočným časovým predstihom u administrátora školiaceho centra či je v učebni dostatočný počet študijného materiálu na dané stretnutie. Študijný materiál odovzdať len riadnym frekventantom študijnej skupiny (mimoriadnym nie).
  • Podporné dokumenty (prezenčná listina...): pripraviť požadovaný počet dokumentov; skontrolovať podpisy prítomných frekventantov a lektora/lektorov na každom dokumente (podpisovať modrým perom); na konci prezenčného stretnutia skontrolovať, či zoznam prítomných frekventantov zaškrtnutých na vzdelávacom portáli súhlasí s prezenčnými listinami a teda aj skutočným stavom.
  • Fotodokumentácia: počas stretnutia urobiť 3-4 zábery celej skupiny, po skončení stretnutia ich zavesiť na vzdelávací portál.
  • Trvanie stretnutia (od – do): dodržať čas začiatku a ukončenia prezenčného stretnutia tak ako bolo naplánované, t.j. je uvedené na vzdelávacom portáli. Za žiadnych okolností (s výnimkou núdzových situácií ako havária atď.) nemôžete bez súhlasu organizátora vzdelávania, resp. prijímateľa NFP ukončiť prezenčné stretnutie skôr ako je plánovaný záver stretnutia.
  • Skoršie odchody frekventantov: Neuvoľňovať frekventantov zo školenia pred plánovaným záverom prezenčného stretnutia (vo výnimočných prípadoch, napr. dopravné spojenie, môžete uvoľniť frekventanta max. 30 minút pred plánovaným koncom stretnutia).
  • Mimoriadne udalosti: všetky abnormality, poruchy, výpadky je potrebné zadať na vzdelávací portál vo forme mimoriadnej udalosti.


Nekompletne alebo nesprávne vypísané dokumenty nemôžu byť predložené na zúčtovanie a musia byť opravované, čo môže spôsobiť prípadné problémy pri finančnom a administratívnom uzavretí školení. Porušenie dodržania času stretnutia môže viesť k neuhradeniu mzdy lektorovi za dané prezenčné stretnutie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára